Klasycznie:
1. Listwa na klapie - zrobione już 3 lata temu.
2. Maska/Natarcie - maska do wymiany, robiona już 2 razy, trzeciego razu nie będzie...
3. Natarcie nad szybą czołową, poprawione, znów do zrobienia.
4. LP błotnik/łączenie z progiem - już raz robione, koniecznie do poprawki przed tą zimą...
5. Listwy czarne między szybami tylne drzwi.
6. Paski mocujące zbiornik paliwa.
Niestandardowe:
1. Lewy próg - otarcie od uszczelki drzwi kierowcy...
2. Otarcia na błotnikach przednich od zderzaka - styl jazdy...
3. Podłużnica pod akumulatorem...
Więcej nie wymieniam, bo się jeszcze okaże, że jeżdżę serem szwajcarskim :diabelski_usmiech
Aktualizacja
1) listwa na tylnej klapie - co ciekawe zauważyłem, że rdza jest pod rantem listwy z prawej strony. Z lewej nie. Jest różnica w wyprofilowaniu listwy. Pod całym obrysem listwy lakier jest przytarty
2) na masce w miejscu styku grila z maską - rogi. Wzdłuż linii grila na górze tez lakier jest poprzycierany.
3) robiłem też zaprawkę na przednim - lewym błotniku - na samym rogu przy słupku przednim (tuż obok zamka maski). Na prawym nie.
4) prawa strona, tylna szyba w drzwiach - czarna listewka dzieląca szybę od tylnej szybki - robi się mały purchelek na dole.
5) chyba idzie ruda na masce - boczny spaw, góra maski przy zawiasie, przy błotniku (jutro mam oblukać i "zaprawić")
Odprysk na masce wielkości paznokcia i nad przednią szybą na dachu. Od kilku lat sytuacja nie ulega zmianie. Po ostatniej zimie na rantach przednich błotników pojawiła się ruda.
Nie zagłębiałem się w temacie jeszcze, ale się ją wykręca. W swojej furmance będę wymieniał jak gdzieś znajdę tą listewkę w ładnym stanie, w ASO nowa ~ 120 zł
Witam, podlacze sie do tematu. Dzisiaj zakupilem: http://allegro.pl/show_item.php?item=4683638317 jak ktos szuka oryginalnych chlapaczy to jeszcze pare sztuk maja. Dzisiaj zajrzalem za oslone nadkola i zobaczylem nieciekawy widok, tzn. bloto, ktore bede musial usunac przed montazem chlapaczy. Jak to jest z tym montazem chlapaczy, ma moze ktos jakies zdjecia z montazu u moglby je umiescic?
Jak sprzedawałem swoją też nie miała rdzy.
Ale w czasie gwarancji (kombi 2004) - standard okolice listwy klapy bagażnika nad rejestracją - zrobili na gwarancji.
Poza tym brak oznak korozji do dnia sprzedaży (auto miałem 7 lat - 190 kkm przejechane) - nie było garażowane.
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Mam pytanie do kolegow, czy ogniska korozji błotnika od wewnętrznej strony na spodzie, mam na mysli to miejsce gdzie w O1 za plastikowym nadkolem gromadzi sie brud, mogą byc uznane jako sprawa gwarancyjna?
Komentarz